Bu bir savaş suçudur! Ermeniler terk ettikleri evlerini toplu halde yakıyor…

Karabağ’ın Ağdere ilinden ayrılan Ermeniler, terk ettikleri evlerini toplu halde ateşe vermeye başladı.
Azerbaycan, 19 Eylül’de Karabağ’da yasadışı Ermeni silahlı gruplarına yönelik ‘Antiterör’ operasyonu başlattı.

Ermenilerin bir gün dayanabildiği operasyon sonrası Azerbaycan ordusu bölgeyi temizledi.

Evlerini ateşe verip terkediyorlar

Operasyonun ardından Karabağ bölgesinde Ağdere’de yaşayan Ermeniler evlerini yakarak bölgeyi terketmeye başladı.

İHA’ların çektiği görüntüler paylaşıldı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, yerel saatle 19.35 sıralarında Ağdere ilinde Ermeni sakinleri tarafından evlerin toplu olarak yakılmasının Azerbaycan Ordusunun teknik gözetim araçları tarafından kaydedildiği belirtildi.

Bakanlık, İHA’larla çekilen görüntüleri paylaştı.

Hakkında Editör

Taraf olmayan, habercilik yapan Ekonet Haber, bağımsız özgür, tarafsız habercilik ilkesini benimsemiş olup, hakkın ve haklının yanında yer almayı ilke edinmiştir.

Göz Atmak İster misiniz?

CHP’de Kriz Sürerken Özgür Özel’den Çorum’da Rızalık Vurgusu

  CHP’de mahkemenin verdiği mutlak butlan kararının ardından yaşanan yönetim değişikliği ve parti içindeki tartışmalar …

Bir yanıt yazın